wtorek, 1 listopada 2016

Przybyli ułani . . .

W piątek 4 października ma się odbyć Przegląd pieśni i piosenek patriotycznych, w których moje dziecko ma debiutować w piosence
"Przybyli ułani pod okienko . . ."
Przeżycie straszne, bardziej się denerwuję niż ona ;) ,
ale chyba każda matka tak ma ;)
Jak już ma śpiewać to jeszcze trzeba jakoś wyglądać ;)
sukienkę jakoś ogarnęłam, tu skróciłam tu doszyłam i jest ok,
ale jeszcze jakaś fryzura i coś do ozdoby :) i tak z potrzeby sytuacji powstała ozdoba do włosów. Bardzo zależało mi żeby były takie zawijające się wstążeczki, szukałam , kombinowałam i udało się :) wystarczyło tylko dobrze "przeciągnąć" wstążkę nożyczkami :) a oto efekt mojej pracy :) 





6 komentarzy:

  1. Piękna wstążka, Twoja córcia na pewno będzie wyglądać prześlicznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne, śliczne wręcz. Powodzenia dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziewczynki uwielbiają takie ozdoby! powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za mamę, bo córcia sobie poradzi:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. i jak? na pewno wszystko poszło dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak córcia zajęła 1 miejsce a matka odchorowała ;)

      Usuń