niedziela, 1 stycznia 2017

Zabawa - wyszywamy zaległości edycja 2017 :)

W ubiegłym roku znalazłam kilka nieskończonych obrazków i postanowiłam
w 2016 skończyć wyszywać wszystkie zaległe obrazki w taki oto sposób powstała zabawa - wyszywamy zaległości.


Niestety nie udało mi się wyszyć wszystkich zaległości :( wyszyłam 4 obrazki:)
a doszło mi kilka zaległości :( powstały jeszcze 3 zaległości, ale na szczęście
i tak mam o 1 mniej niż było :)

Cześć z Was wyraziło chęć kontynuowania tej zabawy, więc przedłużamy naszą zabawę na 2017 rok :) 


Wszystkie chętne zapraszam do wspólnego wyszywania :)
Zgłaszać się można w komentarzach pod postem.
Poniżej umieszczam banerek, który można pobrać i umieścić u siebie :)

 

 

Prezentowanie postępów prac dowolne :)
Wśród wszystkich biorących udział w zabawie rozlosuję
prezent niespodziankę :)

 

 

A oto moje zaległości do wyszycia w 2017 roku:

 

1. Chrystus na krzyżu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Kwiaty w kamiennym wazonie

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  

 

 

 

 

 

3. Pamiątka ślubu

 

 

 

 

4. Matka Boska Ostrobramska

 















 

 

 

 

5. W galopie - SKOŃCZONY :) można zobaczyć tutaj

 

















 

 

6. Koralikowy Paryż   - SKOŃCZONY :) można zobaczyć tutaj
















7.  Kaktusy z salu ubiegłorocznego
 











8. Koralikowy kotek   - SKOŃCZONY :) można zobaczyć tutaj
















 

9. Kurczaczki wielkanocne - SKOŃCZONE :) można zobaczyć tutaj

 

 



 

 

10. Dwanaście miesięcy 

 

29 komentarzy:

  1. Piękne dzieła Tereniu, niestety ja w tej dziedzinie nic a nic:-)Wszystkiego dobrego w 2017 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, a może warto w nowym roku spróbować :)

      Usuń
  2. Teresko! No trochę zaległości masz! Ta Matka Boska będzie cudna! I jestem najbardziej ciekawa tych kaktusików! Buziaki w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę ich jest, ale mam nadzieję, ze w tym roku uda mi się chociaż połowę wyszyć :)

      Usuń
  3. Z przyjemnością dołączam do zabawy- bo jak pisałam u siebie na blogu - nie udało mi się skończyć prac w ubiegłym roku.
    Szczęśliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, będę kibicować:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku:) Oj Kochana nazbierało CI się zaległości;) trzymam kciuki, byś pod koniec roku wszystkie ukończone nam tu pokazała:)Ja nie mam zaległości, bo robiłam raczej małe obrazki. Co najwyższy mam kilka hafciarskich planów na ten rok;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ty jesteś błyskawiczna w swoich haftach, jednego dnia pytasz o wzór a na drugi już masz wyszyty obrazek :) pozdrawiam :)

      Usuń
    2. he he bo to malutkie hafciki:) ale mam w planach zrobić te Tulipany od Ciebie:)

      Usuń
  6. Ojej, piękne prace na koniec roku nam pokażesz. Ja mam kilka haftów niedokończonych juz od kilku lat i nie mogę się zebrać. Moze czas najwyższy się przyłączyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, chyba raptem dwa( tak teraz sobie szukam w pamięci) 😜

      Usuń
    2. zapraszam do wspólnego wyszywania :) razem raźniej :)

      Usuń
    3. Raz kozie smierć, dołączę😉 To tylko dwa hafty, ale za to jeden ogromny, jak dla mnie 😆

      Usuń
    4. witam w zabawie :) zrobienie kilka krzyżyków to już sukces :) wiem jak ciężko czasem jest zmusić się do wyszywania, powodzenia :)

      Usuń
  7. nie haftuję, umiem, ale jakoś nie zapałaliśmy do siebie gorącą miłością, ale oglądać bardzo lubię, bo potraficie wyczarować cudeńka:)
    pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za życzenia, może dasz się namówić na mały hafcik :)

      Usuń
  8. No, no, trochę tego masz. Kotek prześliczny, ale chyba trudny. Poszperam u siebie, bo wydaje mi się, że mam gdzieś jakąś małą robótkę. Jak się znajdzie, to znowu się przyłączę do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. damy radę i kotka zrobić ;) serdecznie zapraszam do zabawy :)

      Usuń
  9. Ja także przyłączam się i mam nadzieję, że w tym roku coś podgonię w tym temacie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ambitne plany!
    będę sekundować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Decyzja podjęta - przyłączam się do zabawy :D Mam spory gobelin do wyszycia, szkoda, żeby tak leżał w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Również biorę udział aby w końcu dokończyć to co zaczęłam kilka lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie zaczełam zaległy hafcik to chętnie się przyłącze. Dziękuje za zaproszenie do zabawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń