wtorek, 31 października 2017

Kartki przez cały rok - październik 2017 . . .

Kolejny miesiąc się kończy, a ja rzutem na taśmę uzupełniam zaległości  zabawy kartkowej Ani :) W tym miesiącu naszą projektantką jest : 
 
Hania Pater
z bloga  
http://fotoogrod.blogspot.com/



Wytyczne na październik to:
1. Boże Narodzenie - bałwanek 
2. Okolicznościowa - męska kartka 
3a. Wielkanoc - kurczak z jajem 
3b. Ślub, chrzest, drugie Boże Narodzenie - koronka 

A oto moje propozycje :) 

Niestety kartka okolicznościowa mnie pokonała,
bo nie znalazłam żadnych materiałów do jej zrobienia :( 






Druga karteczka spełnia również wymagania zabawy u Inki
oraz karteczki przestrzennej u ewinki :) 

6 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki :-D Zwłaszcza złoto-srebrny składaczek przypadł mi do gustu :-D Pięknie błyszczy :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu nie martw się, męska kartka nie była łatwym tematem , choć szkoda że nie skorzystałaś z kursu jaki udostepniłam na swoim blogu.
    Pozostałe dwie kartki bardzo fajne i oczywiście przyjmuję je do zabawy.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie karteczki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej czytałam u Natalii o Waszej wymiance, jesli nadal potrzebujesz tkaniny odezwij sie na maila, jakies materialy do kartek tez znajde, daria.krys@onet.pl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki:) Podoba mi się grafika z bożonarodzeniowej :)

    OdpowiedzUsuń