wtorek, 30 czerwca 2015

Kartki BN przez cały rok :) - czerwiec ulubiony kolor

Tematem kolejnej edycji świątecznego kartkowania jest ulubiony kolor.  Należy wykonać kartkę świąteczną
w ulubionym kolorze, można użyć kilku odcieni jednego koloru, od jasnego do ciemnego byle trzymać się tego wybranego. Można dodatkowo użyć bieli lub ecru jako dopełnienia.

Mój ulubiony kolor to fiolet i kartka oczywiście musi być fioletowa :) ostatnio zakupiłam papier ozdobny w takim właśnie kolorze i mam okazje go wykorzystać :) S U P E R :)

Ostatnio byłam pierwsza, a dziś chyba ostatnia, jakie to życie jest przewrotne.
No, ale najważniejsze, ze dałam rade i mam karteczki w moim ulubionym kolorze. Karteczkę ze świeczkami zgłaszam do zabawy :) 

 

 Kartka w fioletach ze świeczkami :) 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Kartka w fioletach z dzwoneczkiem i śnieżynkami :)

 

  

3 komentarze: