niedziela, 28 czerwca 2015

Makowy Dworek - SAL

Ostatnio zajrzałam na blog Ani Moje życie pasją usłane, a tam znalazłam post  Makowy dworek, czyli zapraszamy na sal!

Ponieważ ostatnio u mnie ciężko jest z wyszywaniem postanowiłam się zapisać i trochę popracować nad moimi xxx. W między czasie do końca roku planuję dokończyć też kilka dawno temu rozpoczętych prac :)


Zabawa zaczęła się 01.06.2015 i trwa do końca roku. Dołączyć do zabawy można na blogach autorek pomysłu na SAL:

  1. u Renaty na Makowy Dworek - Sal :-)

  2. u Ani na Makowy dworek, czyli zapraszamy na sal!

  3. oraz, na specjalnie na tę okazję utworzonej, grupie na Fb - "Makowy dworek" - sal

W kolejnych postach będę prezentować postępy moich prac :)

Trzymajcie za mnie kciuki :) A chętne zapraszam do wspólnej zabawy :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz