poniedziałek, 22 czerwca 2015

P S I K U S ;) - F I N A Ł :)

Czas na F I N A Ł mojej

P S I K U S ;) - owej zabawy.

Jak mówiłam tak zrobiłam, na trzech blogach pod 

dowolnym postem umieściłam

"P S I K U S ;)"


Autorkami tych blogów są: 

Ewa - hubka38

Krysia - CreaDiva

Dorota - dorotamakota

 

Wszystkie Panie  w mailach napisały swoje "życzenia do spełnienia" ;)

starałam się jak mogłam, żeby im sprostać, a tak mi to wyszło:

Krysia - CreaDiva   poprosiła mnie o bransoletkę z koralikami ceramicznymi
w jej ulubionym kolorze. Z wymianki urodzinowej wiem, że Krysia ma trzy ulubione kolory, więc bransoletki też są trzy ;)

 

























 

 

 

Ewa - hubka38 poprosiła o bombkę na choinkę, w której się zakochała ;) oczywiście nie mogłam odmówić i zrobiłam specjalnie dla Ewy prawie takie jak te na zdjęciu z grudnia tamtego roku. Bombki też są trzy , bo przecież jednej byłoby smutno na choince, a trzy to już ładna dekoracja.

 



















 

Dorota - Dorota ma Kota poprosiła o sznurkowe bransoletki w odcieniach niebiesko - szarych pasujących do dżinsów i kolczyki z motylkami też w tonacji błękitnej. 

 






























 











6 komentarzy:

  1. wow:) fajne prezenty:) podobają mi się:)
    hehe może jeszcze kiedyś PSIKUS;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ze mną to nigdy nic nie wiadomo ;) wszystkiego możecie się spodziewać :)

      Usuń
  2. Właśnie miałam pisac na maila, ale co tam- napiszę tu. BOMBKI SĄ CUUUDOOOWNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Lato się zaczyna a ja juz nie mogę doczekac się choinki!!!!!!!!!! Takich pięknych xxx bombeczek nigdy nie miałam! Kolejne marzenie spełnione- jak się nie cieszyć? Cała paczuszka wspaniała- obcykam i na pewno pokażę. Pozostałe prezenty wspaniałe. I wiesz co? Pomysł z psikusem jest świetny, taki do powielenia ;-) Dziękuję serdecznie za tę niesamowita radość, jaką mi sprawiłaś!!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że się podobają :) i polecam się na przyszłość :)

      Usuń