piątek, 19 czerwca 2015

Ślub, Chrzest, Urodziny

Kolejne księgi zrobione. Tym razem łącze wszystkie okazje w jeden post. Przedstawiam dwie księgi z okazji wesela, jedną urodzinową dla koleżanki z pracy i pierwszy raz robioną księgę "tematyczną" na chrzest. Obejrzyjcie, oceńcie
i podpowiedzcie w komentarzach co poprawić, co dodać, a co zabrać. Czekam na Wasze opinie :) D Z I Ę K U J Ę  :)



Księga urodzinowa to już chyba
u mnie standard, bo stwierdziłam, że to jest lepsza pamiątka niż kartka. Część z Was tez otrzymało  w wymiance urodzinowej księgi.









Koleżance bardzo się spodobała,
a to przecież najważniejsze :)

Jeszcze raz wszystkiego najlepszego!!!





 

 

 

 

 

Księgi ślubne wykonane dla rodzeństwa :)

 
















 

 Pierwsza w tonacji pomarańczowo - brązowej. Trochę inna od tych wszystkich które do tej pory robiłam. Kolor mnie nie przekonuje, ale zleceniodawca zadowolony :)











 

 

Druga już trochę bardziej w moich kolorach, ale też do końca nie jestem z niej zadowolona :(
































 Ostatnia z robionych przeze mnie ksiąg. Tym razem Pamiątka Chrztu Świętego. Robiłam taką pierwszy raz i nie do końca przekonuje mnie do siebie.

Chyba dzisiaj jestem marudna ;) 

 



 


































3 komentarze:

  1. Ta z bordo cudowna, co Ty chcesz????? Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie mam wrażenie, że jeszcze coś im brakuje, że nie ma takiej kropki nad i

      Usuń
  2. Księga w niebieskościach jest cudowna !! Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń