poniedziałek, 29 czerwca 2015

Napisz co myślisz o ...

Dołączyłam do akcji  Napisz co myślisz o ...  Wydawnictwa Coricamo, której celem jest jest ocenianie otrzymywanych czasopism, a tym samym ich udoskonalaniu przez Wydawnictwo. 

Ucieszyłam się, bo od lat prenumeruję czasopisma  Coricamo, a teraz mam możliwość wpłynąć na ich wygląd i treść :) Pierwszym numerem, który otrzymałam do recenzji są Twórcze Inspiracje :)

Pierwsze co przyciągnęło moją uwagę to okładka. Nowa, czytelna i bardzo letnia. Patrząc na nią mam wrażenie, że jestem nad pięknym błękitnym morzem otoczonym ciepłym, żółtym piaskiem, a nad głową słychać głos mewy i szum morza.... rozmarzyłam się, ale już wracam do recenzji ;)

 

 W tym numerze zaprezentowano bardzo dużo różnego rodzaju technik rękodzielniczych, tak że każdy na pewno znajdzie coś dla siebie.
Ja dla siebie wybrałam kilka propozycji. Pierwsza to Turkusowe oczko - projekt
i wykonanie Pani Kornelii Kubinowskiej. Precyzyjny i dokładny kurs tworzenia wisiora, dokładnie zilustrowany zdjęciami umożliwia samodzielne wykonanie biżuterii. Na pewno wykorzystam ten kurs.

 

Twórcze Inspiracje to nie tylko projekty, kursy i porady. To także miejsce gdzie można poznać nowe nieznane techniki
i materiały. W tym numerze pierwszy raz spotkałam się z taflami Frendly Plastic.

Ja niestety nie skorzystam z nich, bo nie mam do tego cierpliwości i talentu, ale materiał i pomysły przedstawione są genialne.





Kolejną propozycją, która skradła moje serce i którą chcę Wam przedstawić to Tęczowe kolczyki projektu Agnieszki Łubian. Są piękne i łatwe w wykonaniu dzięki przejrzystemu kursowi zilustrowanemu dużą ilością zdjęć.

Muszę sobie takie sprezentować jak tylko będę miała wolną chwilkę :)


 

Super pomysł na naszyjnik, powstały z połączenia szydełka
i koralików. Wydawałoby się, że niemożliwe, ale za to jakie piękne.

 Podsumowując:

  • Prosta i elegancka okładka w klimatach wakacyjno urlopowych,

  •  Twórcze Inspiracje przedstawiają różne projekty, z których zawsze można wybrać coś dla siebie, 

  •  Kursy przedstawione w Twórczych Inspiracjach są przejrzyste, zilustrowane dużą ilością zdjęć i zawierają pomocne opisy kolejnych kroków,

  •  Do każdego projektu załączona jest lista potrzebnych materiałów, co znacznie ułatwia przygotowania do pracy,

  •  W każdym numerze znajduje się mini sklep oferujący materiały do prezentowanych projektów,dzięki któremu nie trzeba szukać materiałów po internecie i sklepach.

     

    A na zakończenie zaproszenie na VI Zjazd Twórczo Zakręconych 

 

1 komentarz: