niedziela, 21 czerwca 2015

Zakończenie roku szkolnego

Zainspirowana opakowaniem na czekoladę, które dostałam na urodziny od Eluni postanowiłam spróbować swoich sił i zrobić na koniec roku szkolnego takie podarunki. Drugą inspiracją była dla mnie Renata, dzięki której odkryłam Digi Scrap , piękne papierki z cyku Fioletowa Wiosna :) i wykorzystałam je w mojej pracy wraz ze stempelkiem Dziękuję za opiekę.

 



 

Tą pracę zgłaszam do Czerwcowego wyzwania mapkowego na Digi Scrap.

 

 

A tą pracę zgłaszam do czerwcowego wyzwania w Szufladzie - "Kokardka" .

 


Ostatnią pracę zgłaszam do Wyzwanie z Gościem #42

 

 

9 komentarzy:

  1. Śliczności na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurne, nie dość że świetne opakowanie to jeszcze z zawartością, świetnie zrobione.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wykonane i wspaniała kolorystyka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez mi milo, że trafiłaś do Digi Scrap. Czekoladowniki to moje ulubione prace. Twój jest śliczny.Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie kolorowe dzieło, dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna kartka i fajne kolory! Pozdrawiam szufladowo!

    OdpowiedzUsuń