sobota, 13 grudnia 2014

Wstążeczkowe Bombki :)

Gdy przeglądałam mój zbiór gazetek z haftami i rękodziełem wpadł mi w ręce listopadowy zeszyt Twórczych Inspiracji z 2012 roku. Znalazłam w nim projekt bombek wstążeczkowych autorstwa Pani Joanny Chomickiej i zarazem inspiracje do wykonania własnych modeli. Na zdjęciach wydawało się to łatwe, ale praktyka pokazała, że wcale tak nie jest. Trzeba było mocno trzymać wstążeczkę, żeby nie uciekała, bo jak uciekła to praca zaczynała się od początku. Z czasem zaczęłam używać więcej szpileczek i było już trochę lepiej. A efekty moich zmagań z bombką i wstążką oceńcie sami :) Zapraszam :)

 








6 komentarzy:

  1. Świetne te bombki. Musi do nich być baza styropianowa, bo inaczej kłopot z wbijaniem szpilek. Wstążeczka śliska, to trudno ją utrzymać żeby nie uciekła. Super wyszły wszystkie, te karczochowe również.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Danusiu baza jest styropianowa, pomimo to jest ciężko, bo nie wszystkie szpileczki są tak samo ostre i trudno przebić się przez kilka warstw wstążki. Szukałam naparstka, ale nie znalazłam i musiałam sobie radzić sama :) ale się udało :)

      Usuń
  2. Śliczne. Nie próbowałam, ale na pewno trzeba kilka zrobić, żeby opracować sobie technikę, żeby się nie rozwinęło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te bombeczki, bardzo lubię takie kolorowe ozdoby świąteczne. Dzięki za udział w mojej mini-rozdawajce, pozdrawiam cieplutko! :-)

    OdpowiedzUsuń