sobota, 6 grudnia 2014

Wymianka Pod Patronatem Świętego Mikołaja AD 2014 - FINAŁ

W październiku na blogu Edyty

Strzępki i okruchy 

ogłoszono Wymiankę Pod Patronatem Świętego Mikołaja AD 2014

postanowiłam wziąć udział i dobrze się bawić. Moja paczuszka poleciała do Beatki autorki bloga Bea-Art, a oto co jej wysłałam: 

 

Moim Mikołajem była Joasia autorka bloga Asikowy Kącik, od której otrzymałam takie oto wspaniałości :











Serdecznie dziękuję za zorganizowanie wymianki i piękne prezenty :)


4 komentarze:

  1. Bardzo się ciesze że prezenty się spodobały:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się podobały, tradycyjnie naklejki zniknęły razem z córcią w pokoju i powstały nowe meble :), część przydasi już wykorzystałam, no i oczywiście słodkości pyszne :) serdecznie dziękuję

      Usuń