piątek, 5 sierpnia 2016

Drażliwa sprawa . . .

Źródło: inaciesielska.pinger.pl

Już kiedyś spotkałam się z takim problemem na blogach i sprawa znów do mnie powraca.

Moje Drogie Koleżanki Blogowiczki napiszcie co myślicie na temat przekazywania przedmiotów otrzymanych od innych np. w wymiankach, candy
i  zabawach dla innych dziewczyn lub na cele charytatywne.

Oczywiście z oznaczeniem czyja to jest praca i nie przypisywaniem sobie cudzych zasług.

To nie tak, że prace się nie podobają i chcemy się ich pozbyć, tylko po prostu możemy się nimi podzielić dla dobra innych.

 

Ja osobiście bym się zgodziła na takie przekazanie zwłaszcza jak moja praca może komuś pomóc, a co Wy na to? Jakie jest Wasze zdanie ?

4 komentarze:

  1. Teresko, ja też jestem za przekazywaniem prac, oczywiście nie przypisując sobie autorstwa i po wcześniejszym zapytaniu autorki o pozwolenie. I tyle :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi sie, ze z przekazywaniem prac nie powinno byc problemu po wcześniejszym uzgodnieniu z wlascicielka, a jak mozemy pomóc to dlaczego nie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomagać możemy na rożne sposoby w celach charytatywnych, jednakże to autor pracy powinien zdecydować czy zgadza się oddać pracę w celach charytatywnych.
    Natomiast kopiowanie prac bez zgody autora jest to kradzież,niestety wiele osób kopiuje zdjęcia i tekst wkleja u siebie na bloga jako swój tekst,nie podaje źródła skąd jest ta praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nie miała nic przeciwko temu- jak w dobrej sprawie, to choć tak możnqa pomóc! Buźka!

    OdpowiedzUsuń