wtorek, 23 sierpnia 2016

Paczka Ambasadorska LPM

  #AmbasadorkaLPM

Właśnie otrzymałam kolejną już przesyłkę - paczkę Ambasadorki Le Petit Marseillas, a w niej znalazłam  kilka prezentów przygotowanych specjalnie dla mnie i moich znajomych :)






W pudełku znalazłam Kremowy żel pod prysznic - Malina i Piwonia, Pielęgnujący krem do mycia - Masło shea i Akacja oraz Pielęgnujący balsam do mycia - Masło arganowe, Wosk pszczeli i olejek różany. 






 Obok żeli w pudełku były jeszcze próbki pielęgnacyjnego balsamu do mycia - Masło arganowe, Wosk pszczeli i olejek różany oraz karty.

 Z miłą chęcią podzielę się próbkami, więc jak ktoś chętny to proszę pisać w komentarzu bądź na maila twasylow@wp.pl .






Coś dla chętnych !

Zostań Ambasadorką i testuj kosmetyki Le Petit Marseillas! Zarejestruj się na portalu już dziś:
https://ambasadorkalpm.pl/logowanie.html

Informacje o tej marce można znaleźć również na FB:
https://www.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska

 

 

3 komentarze:

  1. to teraz łazienka na klucz...i robisz domowe SPA ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny że; pod prysznic :-) Używam go od dłuższego czasu i jest extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie wczoraj testowałam próbkę od Magdy 😉

    OdpowiedzUsuń