czwartek, 7 lutego 2019

SAL WIELKANOCNY . . .

 Na blogach jest sporo zabaw salowych z wzorami bożonarodzeniowymi, a mi wpadł do głowy pomysł,
żeby zrobić SAL WIELKANOCNY.
Co Wy na To?

 

Krótkie zasady:

1. W zabawie może wziąć udział każdy. Do wyszycia jest 8 zajączków. Kolejność wyszywania dowolna.

2. Zapisy do 28 lutego 2019 w komentarzu proszę podać adres email, na który wyślę wzór z haftem.

3. Zabawa trwa od 1 marca 2019 do 20 października 2019 roku.

4. Do 20-stego każdego miesiąca należy przygotować jednego zajączka i go opublikować na swoim blogu. Pierwszego zajączka publikujemy 20 marca. 

5. 20-stego każdego miesiąca będę publikować post z moim zajączkiem. Pod nim proszę w komentarzach linkować swoje prace.

6. Na koniec zabawy każda z nas zrobi post podsumowujący,
w którym pokażemy wszystkie swoje zajączki. 

7. Dobór kanwy i mulin - pełna dowolność :) Wyszywacie, jak chcecie i wykorzystujecie dowolnie gotowe hafty.

8. Spośród osób, które w terminie wykonają wszystkie zajączki wylosuję nagrodę:)

9. Uczestniczki zabawy proszę o pobranie banerka
i podlikowanie go na pasku bocznym swojego bloga.


SAL ma być dobrą zabawą, więc jak się zapiszecie, a nie dacie rady z jakimś elementem, to nic się nie stanie :)

Jeśli ktoś zdecyduje się na dołączenie do zabawy w ciągu roku to nie ma problemu :)


Sponsorem wzoru jest Firma Coricamo,
której serdecznie dziękuję za wsparcie moich pomysłów.

Zapraszam do wspólnego wyszywania :)

28 komentarzy:

  1. Faktycznie na bloga są SAL-e najczęściej bożonarodzeniowe, albo jakieś okolicznościowe. Super, że pomyślałaś o Wielkanocny :)
    Bardzo chętnie przyłączę się do wspólnego wyszywania, bo zajączki są urocze:) mam nadzieję, że jakoś czasowo podołam.
    zaczarowanypapier@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie, wzór wysłany :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł, chętnie przyłączę się do zabawy. Może do Wielkanocy chociaż jednego zajączka uda się wyszyć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro jeden zajączek na miesiąc to powinno się go udać gdzieś wcisnąć ;) przyłączam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w zabawie, wzór już wysłałam na meila, więc jest kilka dni gratis na xxx ;)

      Usuń
  4. Przyłączam się do zabawy. Ozdób wielkanocnych nie posiadam. marrika91@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haftowałam już kurczaczki a zajączków jeszcze nie:)
    Dołączam więc do zabawy:)
    17.babucha@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irenko witaj w zabawie, wzór już wysłany :)

      Usuń
  6. Były już kurczaki to teraz pora na króliczki - zgłaszam się do zabawy.
    elzpla31@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, witam w zabawie, wzór już wysłałam na maila :)

      Usuń
  7. Witam. Piękne zajaczki. pomyślę

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć Tereniu, właśnie myślałam o wielkanocnych ozdobach i przypomniałaś mi o tych kicajcach. Kiedyś haftowałam dwa czy trzy zajączki, ale teraz zgłaszam się, aby wyhaftować całą gromadkę. Wzór mam - był dawno temu w gazetce. Mail podaję dla zasady: m.krzykawska@gmail.com.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę, że do nas dołączyłaś :)

      Usuń
  9. Nie mogę oprzeć się tym zajączkom, są cudowne! Uwielbiam wzory Coricamo.
    Zgłaszam gotowość do zabawy i z góry dziękuję za dodanie. :) b.m.krajewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w zabawie :) wzór już wysłałam na maila :)

      Usuń
    2. Dostałam, dziękuję bardzo za wzorek i przyjęcie mnie do zabawy. :)

      Usuń
  10. Chyba za dużo biorę sobie na głowę ale zajączkom nie mogę się oprzeć :)
    mój adres gadzinaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam w zabawie :) wzór już wysłałam na maila :)

      Usuń
  11. Bardzo podobał mi się zajączek z kokardką, z koralików.Więc i wielkanocne chciałabym spróbować.I się w terminie zmieścić ,jak można sie jeszcze przyłączyć.
    E-mail: szarobure@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ze można, wzorek wysłany. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Teresko te zajaczki jak zobaczylam jakis czas temu od razu pokochalam i marza mi sie aby je wyszyć. Chętnie dolącze do zabawy może zmobilizuje mnie do wyszycia. Wzorek mam. Maila podaje dla zasady wardzyska82@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachecilas :) zapisuję się justyna.tyszko@gmail.com
    Powinno się udać w terminie skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) spokojnie, to ma być przyjemność wyszywania, a terminy są tylko dla motywacji :) wzór już wysłałam :)

      Usuń