czwartek, 28 lutego 2019

Zabawa - wyszywamy zaległości 2019 . . . - INFORMACJA :)

K R Ó T K A    I N F O R M A C J A      :) 

W ubiegłym roku nie wszystkim udało się pokonać UFO-ki, zatem kontynuujemy zabawę
w 2019 roku.

Razem ze mną zabawę
w wyszywanie zaległości w roku 2019 zdecydowało się kontynuować
kilka z Was :) 

Dziś chcę przedstawić Wam dziewczyny, które razem ze mną postanowiły podjąć wyzwanie na nowy rok i dalej walczyć z xxx :)

 

 

Do wspólnego wyszywania zgłosiły się :

1. Natalia F

2. Elunia

3. Irena

4. Tina J

5. raeszka

6.  zofiko

7. Marta Skibicka

8. Izabela Hebda  

9. ja

 

W każdej chwili można pobrać banerek i dołączyć do nas :) 

zapraszam :)  

 

4 komentarze:

  1. Sporo nas :) Mam nadzieję, że i nam tak dobrze pójdzie walka z UFOK-ami, jak Tobie w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że uda nam się wszystkim pokończyć zaczęte wyszywanki. Fajnie, że zgłosiło się tyle dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dziewczyny. U mnie UFO nie zaparkowało :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będziemy się wzajemnie dopingować. Postępy u mnie już są. Dzisiejszy wpis http://zofiko.blogspot.com/2019/02/279-na-koniec-lutego.html Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń