czwartek, 15 sierpnia 2019

HAFT KRZYŻYKOWY - KURS cz. VI . . .

 

Witam na ostatniej części kursu haftu krzyżykowego.
Skoro już poznaliśmy teorię to czas zabrać się za praktykę.
Dziś praktyczne rady, które nasuwają mi się przy tworzeniu haftu.

Nasz sponsor firma Coricamo udostępnił nam wzór - motyw kwiatowy żonkile. Nie jest to zbyt skomplikowany wzór, a można na nim przećwiczyć również backstitch.

Wzór dla wszystkich chętnych prześlę na maila. Proszę o zapisy w komentarzu lub o info na mojego maila twasylow@wp.pl

A zatem do dzieła 🙂

 

Wybieramy kawałek kanwy, ja dla ułatwienia zaznaczam sobie fastrygą dziesiątki.

Dobieram mulinę zgodnie z podana kolorystyka. Z czasem nauczycie się same dobierać bądź zmieniać nie do końca pasujące Wam kolory w obrazku.

 Teraz wyznaczam środek haftu, żeby nasz obrazek się zmieścił na kanwie.

Nitkę najczęściej zarabiam z drugiej strony haftu, ale można też zrobić pętelkę
i przeciągać końcówkę.

W ten sposób nitka jest zarobiona i nie widać jej z drugiej strony.

A zatem stawiam pierwsze krzyżyki .

Życzę powodzenia i czekam na Wasze prace razem z żabką do 14 września :)

Nasz sponsor firma Coricamo ufundowała 3 nagrody niespodzianki. Zostaną one rozlosowane wśród, które wyszyją haft i podlinkują go do żaby.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKknkc_ilTgMReo1vPN6ouZ8863Tomq4nDfLpvgmm0XLniPgj9qz3qdMmElDVokI-3hM6JIHF1lUFTM0jVbxsZ4biNeU_5XEKa6te4wInPPz_oVtjUwwk8i80MMBydDS3iCQBs4SCVKGeR/s1600/logo+coricamo.jpg

Dziękuję za uwagę :)   

W przyszłym miesiącu podsumowanie kursu,

 galeria Waszych prac i lista nagrodzonych. 


Jeżeli ktoś potrzebuje kawałka kanwy na obrazek do wyszywania to w miarę możliwości postaram się pomóc. Piszcie na maila twasylow@wp.pl

 


You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

5 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie wyszyję kwiatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od kilku miesięcy mam wydrukowany schemat. W sam raz na wspólne wyszywanie u Ciebie. Dzisiaj zaczęłam i wyszywa się go bardzo przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też z chęcią dołączę do wspólnego wyszywania, wzór mam:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję że między jednym karmieniem a drugim uda mi się wyszyć ten wzorek bo choruje na niego i pozostałe już od dawna.
    Miałam gdzieś wzorek ale po naprawie kompa będzie ciężko mi go znaleźć więc poproszę o wzorek: wardzyska82@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie:-) Lecę nadrobić ostatni kurs bo mi gdzieś umknął w tym szalonym tempie

    OdpowiedzUsuń
  5. Otrzymałam schemat za który bardzo dziękuję. Kanwy nie mam przy sobie, więc obrazek musi poczekać jeszcze półtorej tygodnia aż wrócę do Polski.Postaram się po powrocie do domu sprężyć siły, by zdążyć na czas.

    OdpowiedzUsuń