poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Projektantka . . .

Jakiś czas temu zgłosiłam się jako projektantka do Igiełki MB .
Zostałam wybrana i zaczęłam swoją przygodę.
Na początku miałam małe problemy techniczne, ale na szczęście okiełznałam program i zaczęłam tworzyć.
W tym tygodniu w sklepie pojawiły się moje pierwsze projekty.
Co prawda są jeszcze proste, ale mam nadzieję, że z czasem będę robić bardziej rozbudowane projekty.
 

Kartki świąteczne bożonarodzeniowe:

 oraz wzory na bombki styropianowe.

Serdecznie zapraszam do sklepu Igiełka MB.

7 komentarzy:

  1. Gratulacje Teresko! Rzowijaj się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wzory!
    Miałam przyjemność testować dla Igiełki pierwszy z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, cieszę się, że dołączyłaś do projektantek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne wzory! Niby proste ale właśnie w tym ich urok. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i powodzenia przy nowych wyzwaniach :) a wzory są super, na kartki w sam raz

    OdpowiedzUsuń