niedziela, 10 lipca 2016

Kolejna metryczka . . . cd.

Przyszedł czas na kolejną odsłonę mojej koralikowej metryczki :)

i co najważniejsze jej finał :) 

Koraliki są bardzo wciągające, jak ma się chwilę czasu to bardzo szybko powstaje piękny obrazek :) zwłaszcza jak jest jedno lub dwu kolorowy :) 

 Wszystkie chętne panie zapraszam do

 Pani Haliny Zych,
która prowadzi w Sanoku sklepik - pracownię
Atelier z Pasją :)
Pani Halina na FB posiada galerią obrazków, które można u niej zamówić
z możliwością wysyłki pocztą :) 

Piąty dzień pracy

 


Szósty dzień pracy


 

Siódmy dzień pracy i ostatni :)





 

 

12 komentarzy:

  1. Ślicznie ten haft wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zdjęcia nie oddają do końca efektu koralikowego, ale już tak to jest z aparatami ;)

      Usuń
  2. Różowa i do tego się błyszczy, Ola (jak podrośnie) będzie zachwycona:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różowa jak na Księżniczkę przystało :) a Ola już zerkała na obrazek z zaciekawieniem ;)

      Usuń
  3. Prześliczna, ciekawi mnie czy to podobnie się wyszywa jak krzyżyki, czy może trudniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak podobnie, robisz krzyżyki tylko w jedną stronę, jak dla mnie to jest szybsze i łatwiejsze ☺

      Usuń
  4. Pięknie wyszyte. Ja bym chciała zobaczyć taką "zakoraliczoną" łąkę....buziam!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i znowu jestem oczarowana i mile zaskoczona !! I jak tu nie zaglądać :) Pozdrawiam cieplutko i życze dobrego tygodnia <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna metryczka. Bedzie wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń