sobota, 16 lipca 2016

UFO- ki kolejne starcie . . .

 Nadal walczę z UFO-kami :)
można powiedzieć nawet, że na dwóch frontach ;)
jednocześnie wyszywam dwa obrazki w zależności, na który mam ochotę ten biorę do ręki :) Nie wiem jak Wy, ale ja tak mam, że są obrazy, do których mnie ciągnie i wyszywa się szybko
i też takie, które wyszywam "na siłę" żeby tylko dobrnąć do końca :) 

A jak sprawa z Waszymi pracami UFO - wymi ?
życzę powodzenia w zmaganiach :)

 

Pierwotna wersja - zaczęta "zakręcona" choinka

 

 

Pierwszy dzień zmagań - powstało kilka zawijasków

 

 

 

Drugi dzień zmagań  - już prawie cała choinka

 

 

 

Trzeci  dzień zmagań - choinka jest już gotowa,
trzeba jeszcze 'powiesić' na niej ozdoby :)  


 

 

5 komentarzy:

  1. Super. Ja jakoś nie mogę się zebrać do swoich ufoków.

    OdpowiedzUsuń
  2. A do mnie się ona uśmiecha;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ufoki leżą odłogiem. Choinka zapowiada się nieźle, w takim tempie szybko ją skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i z bólami, ale w końcu pokonałaś tego kosmitę ;-D

    OdpowiedzUsuń