poniedziałek, 18 lipca 2016

Lipcowe wyzwanie Gościnnej Projektantki w Szufladzie

Nigdy nie robiłam męskiej bransoletki, ale kiedyś musi być ten pierwszy raz ;) A ponieważ stają się one coraz bardziej modne i coraz częściej można je zobaczyć, postanowiłam spróbować swoich sił. Bransoletka ozdobiona jest kółeczkami z których można robić różne jej ozdoby, poniżej pokazałam trzy sposoby ułożenia kółek a tym samym z jednej bransoletki powstały trzy ;) Moją bransoletkę zgłaszam na Lipcowe wyzwanie Gościnnej Projektantki w Szufladzie   TUTAJ  









5 komentarzy:

  1. Fantastyczna bransoletka:-)
    Powodzenia w wyzwaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cię wieczorową porą:) Wszystko wkoło zasypia, a ja wreszcie mam czas na przemiłe odwiedziny:) Moja droga wpaść tu i zachwycić oczy i serce - Bezcenne !!!! Pozdrawiam cieplutko i życzę samych twórczych senków <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jak i jej "odmiany" świetne, dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bransoletka :-) Ostatnimi czasu mój najstarszy syn nosi takie męskie bransoletki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. specyficzny typ facetów nosi bransoletki...i sama nie wiem czy mi sie to podoba ...:-D

    OdpowiedzUsuń