czwartek, 28 września 2017

Kartki przez cały rok - sierpień 2017 . . .

Wakacje minęły :( osiem miesięcy roku też :(
Jedyne pocieszenie mijającego czasu to powiększający się zbiór karteczek :) niestety znów się nie wyrobiłam w czasie :(
Dalej kartkujemy z Anią :) 
 

W sierpniu gościmy kolejną projektantkę
Anię Kurtasz.
  Ania zaproponowała następujące tematy
sierpniowych  kartek:

1. Boże Narodzenie - szopka/stajenka + kolor zielony. 
2.  Okolicznościowa - słońce + kolor żółty
3a. Wielkanoc - zajączek + 3 kwiatuszki
lub zamiennie
3b. Ślub - kwiaty + motyle + warunek nadobowiązkowy dla chętnych - nietypowy kształt.
  


Taka jestem zakręcona, że pomyliłam wytyczne :(

Zamiast karteczek na sierpień 2017 zrobiłam na sierpień 2016,
na szczęście ślubna spełnia warunki zarówno z 2017 i 2016 roku :)
a pozostałe muszę zrobić jeszcze raz :(
 

Tak się prezentują moje spóźnione karteczki










4 komentarze:

  1. Super są :) Nie martw się, że zrobiłaś karteczki później. Ja też często nie zdążam, albo robię na szybko - takie zawsze gorzej wychodzą. A Twoje są piękne i dopracowane. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są Twoje sierpniowe kartki, cieszy mnie ogromnie że nadrabiasz zaległości.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń