czwartek, 7 września 2017

Wyniki candy . . .

Trochę długo czasu mi zajęło opublikowanie togo posta,
ale już są wyniki w mojej zabawie :) 


W ramach rekompensaty za opóźnienia postanowiłam wylosować aż 3 niespodzianki :) 


A oto relacja z losowania:

w zabawie wzięło udział 23 osoby


pierwszą wylosowaną osobą jest:

Margotka


drugą wylosowaną osobą jest:

Carpediem



trzecią wylosowaną osobą jest:

Sofia Eliza



oto wszystkie trzy zwyciężczynie:


serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie mi na maila adresy do wysyłki,

niespodzianki postaram się wysłać w poniedziałek :)

13 komentarzy:

  1. Teresko dziękuję za zabawę, a dziewczynom gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za wspólną zabawę i zapraszam na kolejne, bo na pewno jeszcze coś wymyślę : )

      Usuń
  2. Dziękuję za zabawę i gratuluję dziewczynom:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę a szczesciarom gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściarom serdecznie gratuluję, a Tobie Teresko dziękuję za miłą zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny- gratulacje! Teresko, dzięki za zabawę:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereska dziękuję za zabawę:) Dziewczynom gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Och bardzo dziękuję! Czułam to w kościach :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za przesyłkę - dziś dotarła. Za niedługo pochwalę się na swoim blogu! Dziękuję bardzo i pozdrawiam ciepło!!!

      Usuń
  8. Dziewczynom gratuluję :) Szczególnie mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hura , hura , hura ! Bardzo się cieszę :):)

    OdpowiedzUsuń