piątek, 29 września 2017

Kartki przez cały rok - wrzesień 2017 . . .

Jeszcze dobrze nie wyrobiłam się z kartkami sierpniowymi,
a tu już wrzesień się kończy, ale muszę dać radę ;) 
Nadrobiłam karteczki sierpniowe i można je zobaczyć TUTAJ :) 
Tematy do wrześniowych kartek  przygotowała kolejna nasza gościnna projektantka:
1. Boże Narodzenie - kartka w stylu Black&White
2. Okolicznościowa - kartka w stylu Clean&Simple
3a. Wielkanoc - kartka z elementem folkowym
3b. Ślub - kartka z cytatem

Osobiście nie przepadam za połączeniem biało-czarnym zwłaszcza w karteczkach bożonarodzeniowych, ale w końcu wszystkie zabawy są po to, aby rozwijać swoje rękodzieło, więc już nie marudzę i działam ;) 



 

Kartkę Clean & Simple zrobiłam bardzo podobną do Oli mam nadzieję, że się nie obrazi, bo akurat w tym temacie jestem słaba :(

 

Za to bardzo jestem zadowolona z karteczki ślubnej z cytatem :)

 

A Wam podobają się moje karteczki ?

 

4 komentarze:

  1. piękne kartki, bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki świetne , bardzo fajnie wygląda ta biało czarna, i super ta grafika na ślubnej. "kazik" z samym napisem też wygląda rewelacyjnie.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko bardzo fajne karteczki zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna robota, czarno - biała mnie się bardzo podoba, ale ja tak mam;-), "kazik" emanuje prostotą tak jak powinien a ślubna karteczka bardzo elegancka! Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń