środa, 29 kwietnia 2015

# Ambasadorka LPM

Właśnie otrzymałam przesyłkę - paczkę Ambasadorki Le Petit Marseillas, a w niej znalazłam  kilka prezentów przygotowanych specjalnie dla mnie i moich znajomych :) W pięknym biało fioletowym pudełku znalazłam dwa żele pod prysznic, jeden o zapachu pomarańczy i grejpfruta , a drugi werbeny i cytryny. Obok żeli w pudełku były jeszcze próbki żelu kwiat pomarańczy i mleczka nawilżającego z masłem shea, migdałem i olejkiem arganowym. Z miłą chęcią podzielę się próbkami, więc jak ktoś chętny to proszę pisać na maila twasylow@wp.pl .

 



 

5 komentarzy:

  1. nigdy jeszcze nie miałam tego żelu, ciekawa jestem, czy fajny...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię te żele :) nie wysuszają skóry, mój naj to wanilia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z taką firmą i jej produktami. Pochwal się efektami.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam się kiedyś z reklamą tej firmy w TV, jak chcesz to mogę wysłać Ci próbki i sama spróbujesz :)

      Usuń
  4. Rewelacyjna przesyłka a żele zapowiadają się cudnie :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń