piątek, 24 kwietnia 2015

Zabawa karteczkowa z cytatem w tle

Kontynuujemy wymiankę karteczkową z cytatem w tle. To już III etap zabawy u Ewy - hubka38 autorka bloga Biżuteryja .


Temat cytatu na kwiecień to muzyka.


Moją parą wymiankową była Viola .
Zrobiłam taką karteczkę, 

 


 mam nadzieję, że udało mi się przedstawić wizualnie  hasło, które brzmiało tak:

Gadżetem były "śpiewające ptaszki" ;)

 

A cała paczuszka wyglądała tak:

 

Od Violi dostałam taką karteczkę, przydasie, gadżet muzyczny i słodkości.


Serdecznie dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. Ja również dziękuję za wspólna zabawę. A ptaszki wiszą juz na działce oprawione ale zapomniałam zdjęcia zrobić, przy okazji zrobię i pokaże. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kartki powstały na tę wymiankę :-)

    OdpowiedzUsuń