wtorek, 7 kwietnia 2015

Spóźniłam sie :(

Wczoraj zajęłam się robieniem kartek, a później zmęczona poszłam spać i zapomniałam zgłosić moją karteczkę do zabawy organizowanej z okazji
6 urodzin ART-Piaskownicy :(
Zdarza się, ale i tak pokarzę Wam co mi wyszło,
  poproszę o ocenę i opinie.

Zadanie polegało na zliftowaniu jednej dowolnej wybranej pracy spośród karteczek wykonanych przez dziewczyny z Design Teamu. 

Ja wybrałam do zinterpretowania pracę przedstawioną przez Katasiaczek , która postawiła na klasykę i kontrast: mięty z pomarańczą ...

Moja wersja wygląda tak i będzie to kartka z okazji ślubu 


 

3 komentarze:

  1. Czasami zdarza się, że w nawale pracy zapominamy o niektórych rzeczach - znam to :):) A na karteczkę znalazłaś fajny sposób i efekt końcowy jest cudny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna:) powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń