wtorek, 28 kwietnia 2015

Cykliczne kolorki u Danutki

Kolejną zabawą, w której postanowiłam spróbować swoich sił są cykliczne kolorki u Danutki. Przekonał mnie kolor jaki jest wyzwaniem
w kwietniu, a mianowicie mój ulubiony fiolet :)
Lubię fiolet pod każdą postacią, ubrania, kosmetyki, dekoracje, a nawet eksperymenty kulinarne.
Łatwo nie było, długo myślałam nad bransoletką, ale konkretnej koncepcji nie było, aż tu nagle wpadł mi do ręki rzemyk
i porcelanowe koraliki.
I tak powstała moja bransoletka - propozycja na kwietniowe kolorki. Jak Wam się podoba nowy rodzaj bransoletki, czekam na Wasze opnie w komentarzach:) 



29 komentarzy:

  1. Tereniu,spisałaś się fioletowo. Nawet rzemyk w bransoletce ma kolor fioletowy. Całość jest bardzo fajna, taka inna od wszystkich dotąd prezentowanych. Mam nadzieję, że będzie dobrze Ci się nosiła.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa bransoletka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo fajną bransoletkę sobie zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do Ciebie pytanie, ale nie moge znaleźć adresu mail, możesz się do mnie odezwać proszę :)

      Usuń
  4. Witaj Tereniu w zabawie i na sam początek przypominam o regulaminie,który kolorytki mają znać jak amen w pacierzu.
    Proszę więc napisz kilka słów o upodobaniach do fioletów ,bo tego brakuje .
    Co do bransoletki wyszła pięknie ,prosto i na fioletowo.
    POzdrawiam cieplutko
    Danutka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fioletowa bransoletka. Chętnie taką bym nosiła. Można zamówić taką samą, a może jakąś wymiankę zrobimy?
    Pozdrawiam gorąco Arleta

    OdpowiedzUsuń
  6. W prostocie siła! Bardzo gustowna i elegancka bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne połączenie rzemyka z porcelaną ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiolety są i to najwazniejsze. osobiście nie nosze barnsoletek , ale takie proste wydanie jest jak najbardziej OK.
    Pozdrawiam i miłej zabawy życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna, prosta bransoletka. Wygląda tak bardzo elegancko. I pięknie musi prezentować się na ręce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bransoletka i fajne koraliki - bardzo oryginalne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa i oryginalna,podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł :) Koraliki ceramiczne wyglądają świetnie na tym rzemieniu, dobrałaś piękne odcienie fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna bransoletka pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna bransoletka, chociaż za fioletem nie przepadam to z chęcią bym taka nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo oryginalna bransoletka - podoba mi się :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bransoletka prosta i bardzo elegancka, mi się podoba i ti bardzo :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie to wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna .. świetny pomysł z rzemykami ... super . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna bransoleta, taka młodzieżowa.:)

    OdpowiedzUsuń