wtorek, 21 kwietnia 2015

Wiosenne porządki ;)

 
Tym razem postanowiłam zrobić wiosenne porządki nie w domu tylko na blogu i "odgracić" go trochę :)

Część informacji, zwłaszcza te już nie aktualne, powędruje do zakładek u góry strony. Pojawią się tam też strony z zabawami i wymiankami, które trwają dłużej tak jak np. wymianka karteczkowa z cytatem w tle, kartki BN na okrągło oraz zakładka ze sklepami w których robię zakupy. 

Zmiany chwilę potrwają, bo nie dam rady zrobić wszystkiego od razu.

A teraz niespodzianka :) 

 

Wśród osób, które pod tym postem skomentują zmiany na moim blogu rozlosuję przydasiową niespodziankę :)

Na komentarze czekam  do 30 kwietnia 2015 

Z A P R A S Z A M  :)

10 komentarzy:

  1. Teresko- Ty wiesz, że ja uwielbiam zabawy, więc pomysł jak dla mnie świetny! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze jest czasem zrobić porządki

    OdpowiedzUsuń
  3. porządki dobra rzecz, tylko trzeba jeszcze konsekwencji:) więc konsekwencji w działaniu Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać jak to będzie wyglądało po, naszła mnie ochota u siebie coś zmienić
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj Tereniu, wspaniały pomysł na takie porządki. Gdybyś jeszcze zrobiła mały kursik, jak to ogarnąć, byłabym wdzięczna, bo tego akurat nie ogarniam.. Podoba mi się to co właśnie robisz, jest przejrzyściej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiosna ... ma to do siebie, że chce się coś zmieniać, sprzątać, przestawiać ... Ta ochota dopadła też Ciebie i pierwsze zmiany już widać ...
    Zatem pozdrawiam i ...powodzenia przy porządkowaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Porządki dobra rzecz, a wiosna ku temu sprzyja , a takie zakładki u góry strony są bardzo przejrzyste chociaż ja nie mam pojecia jak takie coscik się tworzy, czy to jakiś specjalny gadżet czy nowy układ strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zakładce układ pojawia się rameczka strony, klikając edytuj możesz dodać takie zakładki, ale najpierw trzeba utworzyć fizycznie stronę, którą chcesz mieć w zakładkach. Jak chcesz dokładnie to napisz na maila to wyślę Ci dokłądnie z obrazkami :)

      Usuń
    2. Dziękuję za podpowiedź :) Na razie pozostawię mój blog w takim stanie jaki jest, ale gdy znajdę więcej czasu i zdecyduje się na zmiany to się do Ciebie odezwę po instrukcje tworzenie takiej przydatnej zakładki :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Dobry pomysł z porządkami :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń